آیا شانس برای متوقف کردن دیالیز برای پایان مرحله با کراتینین بالا 14 وجود دارد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا شانس برای متوقف کردن دیالیز برای پایان مرحله با کراتینین بالا 14 وجود دارد؟

آیا شانس برای متوقف کردن دیالیز برای پایان مرحله با کراتینین بالا 14 وجود دارد؟ آیا شانس برای متوقف کردن دیالیز برای مرحله نهایی بیماری کلیوی با کراتینین بالا 14 وجود دارد؟ این یک سوال صندوق پستی ما، enfermedad-renal@hotmail.com به دست آورد. در این مقاله زیر به شما یک درک بیشتری از این مسئله را. اگر شما هنوز هم مشکل بعد از خواندن، شما می توانید پیام زیر را ترک، و یا شما همچنین می توانید دکتر آنلاین به صورت رایگان کمک تماس بگیرید.

دیالیز درمان بیشتر توصیه می شود برای بیماری کلیوی مرحله نهایی با creaitnine بالا 14 است، چرا که آن را سریع ترین راه برای کاهش کراتینین بالا و تسکین برخی از علائم شدید است. با این حال، puedoe دیالیز عملکرد کلیه و بلند مدت را بازیابی کنید می توانید برخی از اثرات جانبی جدی، entinces بیشتر بیماران می خواهم برای متوقف کردن دیالیز و یک زندگی بهتر است.

بنابراین هر فرصتی برای جلوگیری از درمان دیالیز برای پایان مرحله بیماری کلیوی با کراتینین بالا 14 وجود دارد؟

پاسخ مثبت است. برای بیماری کلیوی مرحله نهایی با کراتینین بالا 14 نفر، کلیه خود را به شدت آسیب دیده است. با این حال، اگر شما می توانید یک درمان است که می تواند باعث آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه را، کراتینین بالا می تواند از ریشه کاهش می یابد، و پیشرفت آن می تواند متوقف شود. بنابراین شما می توانید دیالیز جلوگیری از و یک زندگی بهتر است.

در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه از Shijiazhuang، کارشناسان ما استفاده از بیش از 30 سال تجربه در درمان انواع بیماری های کلیوی، و ما یک روش سیستماتیک برای مرحله نهایی بیماری کلیوی با کراتینین بالا 14 ساخته شده است.

درمان ما ارائه درمان "چهار یک" که شامل چهار درمان بزرگ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، پا حمام درمانی، بیماری های دهان، Maikang مخلوط است. همه این درمان ها چینی ها در طب سنتی چینی (TCM) بر اساس، طبیعی تر آن عوارض جانبی ایجاد نمی باشد. این درمان ها در ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه از ریشه است. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، کراتینین بالا می توان کاهش داد ریشه، و شما یک فرصت بزرگ را به متوقف دیالیز و یک زندگی بهتر داشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: